Servicedeklaration

Virk

Oppetider Alle dage, døgnet rundt: 99,6 pct.  

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl  Kritiske fejl: 30 minutter, i almindelig arbejdstid (09.00 – 16.30).  Mindre kritiske fejl: 60 minutter i almindelig arbejdstid (09.00 – 16.30).  Kritiske fejl er defineret ved:  

  • Påvirker et stort antal af brugere f.eks. et helt forretningsområde  

  • Påvirker flere kritiske forretningsprocesser/systemer  

  • Risiko for tab af fortrolighed, integritet eller tilgængelighed af data 

Driftsinformation  Erhvervsstyrelsen udstiller driftsstatus for Virk på digitalisér.dk.   

Support for virksomheder ved oplevede fejl  Telefontid  Mandag-torsdag: kl. 8.30 – 16.00  Fredag: kl. 9.00-15.00  Weekend og helligdage: Lukket  Den 24. og 31. december: Lukket 

 Tlf.: 7220 0030 

Support for myndigheder ved oplevede fejl  Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet:  Mandag-torsdag 9:00-15:00  Fredag 9:00-14:30  

Servicedesk@erst.dk  

Opdateret 02.12.2024