Servicedeklaration
Virk
Oppetider Alle dage, døgnet rundt: 99,6 pct.
Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl Kritiske fejl: 30 minutter i almindelig arbejdstid. Mindre kritiske fejl: 60 minutter i almindelig arbejdstid. Kritiske fejl er defineret ved:
Påvirker et stort antal af brugere, f.eks. et helt forretningsområde
Påvirker flere kritiske forretningsprocesser/systemer
Skaber risiko for tab af fortrolighed, integritet eller tilgængelighed af data
Driftsinformation Erhvervsstyrelsen udstiller driftsstatus for Virk på digitalisér.dk.
Support for myndigheder ved oplevede fejl Kontakt servicedesken om fejl på Virk: Servicedesk@erst.dk Din mail bliver behandlet i tidsrummet: Mandag-torsdag 9:00-15:30 Fredag 9:00-14:30
I sommer-/juleperioder m.m. er servicedesken bemandet: Mandag-torsdag 9:00-15:00 Fredag 9:00-14:00
Support for virksomheder ved oplevede fejl Myndighederne kan henvise til kundecenteret, hvis virksomheder henvender sig om fejl på Virk: Tlf.: 7220 0030 Mandag-torsdag kl. 8.30-16.00 Fredag kl. 9.00-15.00.