Servicedeklaration
Virk
Oppetider Alle dage, døgnet rundt: 99,6 pct.
Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl Kritiske fejl: 30 minutter, i almindelig arbejdstid (09.00 – 16.30). Mindre kritiske fejl: 60 minutter i almindelig arbejdstid (09.00 – 16.30). Kritiske fejl er defineret ved:
Påvirker et stort antal af brugere f.eks. et helt forretningsområde
Påvirker flere kritiske forretningsprocesser/systemer
Risiko for tab af fortrolighed, integritet eller tilgængelighed af data
Driftsinformation Erhvervsstyrelsen udstiller driftsstatus for Virk på digitalisér.dk.
Support for virksomheder ved oplevede fejl Telefontid Mandag-torsdag: kl. 8.30 – 16.00 Fredag: kl. 9.00-15.00 Weekend og helligdage: Lukket Den 24. og 31. december: Lukket
Tlf.: 7220 0030
Support for myndigheder ved oplevede fejl Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet: Mandag-torsdag 9:00-15:00 Fredag 9:00-14:30