Servicedeklaration

Virk

Oppetider Alle dage, døgnet rundt: 99,6 pct.  

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl  Kritiske fejl: 30 minutter i almindelig arbejdstid.  Mindre kritiske fejl: 60 minutter i almindelig arbejdstid.  Kritiske fejl er defineret ved:  

  • Påvirker et stort antal af brugere, f.eks. et helt forretningsområde  

  • Påvirker flere kritiske forretningsprocesser/systemer  

  • Skaber risiko for tab af fortrolighed, integritet eller tilgængelighed af data 

Driftsinformation  Erhvervsstyrelsen udstiller driftsstatus for Virk på digitalisér.dk. 

Support for myndigheder ved oplevede fejl  Kontakt servicedesken om fejl på Virk: Servicedesk@erst.dk   Din mail bliver behandlet i tidsrummet:  Mandag-torsdag 9:00-15:30  Fredag 9:00-14:30  

I sommer-/juleperioder m.m. er servicedesken bemandet: Mandag-torsdag 9:00-15:00 Fredag 9:00-14:00

Support for virksomheder ved oplevede fejl  Myndighederne kan henvise til kundecenteret, hvis virksomheder henvender sig om fejl på Virk: Tlf.: 7220 0030 Mandag-torsdag kl. 8.30-16.00 Fredag kl. 9.00-15.00.

Opdateret 01.12.2025