Gå direkte til indhold

Indberetning og indbetaling af feriepenge til Arbejdsmarkedets Feriefond

Arbejdsmarkedets Feriefond

Indberetningssystemet er lukket for indberetninger

Du skal som virksomhed senest 15. november hvert år indberette og indbetale ikke-udbetalte feriepenge til Arbejdsmarkedets Feriefond. På baggrund af den nye ferielov, skal virksomheder dog først indberette for optjeningsåret 2019 i nov. 2022.

Skal du indberette og indbetale ikke-udbetalte feriepenge til Arbejdsmarkedets feriefond for 2018 eller tidligere, kan du henvende dig via vores kontaktformular på hjemmesiden https://www.aff.dk/Service/Kontakt.aspx og vil herefter modtage yderligere anvisninger.

Indberetning og indbetaling af ikke-udbetalte feriepenge til Arbejdsmarkedets Feriefond.

Dette skal du bruge:
  • NemID medarbejdersignatur
  • SE-nummer for de(n) virksomhed(er), du skal indberette for
  • Ferieregnskab for det pågældende optjeningsår
  • Lønmodtagernes cpr.-nr., antal ikke-udbetalte feriedage og beløb

Hvis du skal indberette som lønbureau eller på vegne af andre virksomheder, kan du henvende dig via vores kontaktmail på hjemmesiden www.aff.dk og vil herefter modtage yderligere anvisninger.