Transportlederen skal logge på med sin medarbejdersignatur og udfylde denne blanket til ansøgning om yderligere tilladelser til buskørsel.
Det anbefales, at du har følgende dokumenter ved hånden inden udfyldelse af ansøgningsskemaet:
Eventuelt dit kursusbevis.
Eventuel ansættelseskontrakt mellem transportlederen og selskabet.
Informationer vedr. overenskomstforhold såfremt der ansøges om mere end 1 tilladelse.
Yderligere oplysning om ansøgning om tilladelse til buskørsel og om overenskomstforhold finder du under Bliv busvognmand.
NemID medarbejdersignatur er en digital signatur. Den identificerer entydigt virksomhed og medarbejder og overflødiggør derfor en normal underskrift på et dokument.
Medarbejdere, ledere og ejere kan bruge en NemID medarbejdersignatur, når de henvender sig til det offentlige på virksomhedens vegne.
Når du logger ind med en NemID medarbejdersignatur, bliver du automatisk identificeret som ansat i virksomheden med virksomhedens navn og CVR-nr. og dit navn. Den måde at logge ind og identificere sig på kaldes Nemlog-In.
Din virksomhed har formodentlig allerede medarbejdere, der har en medarbejdersignatur. Hvis du ikke selv har en medarbejdersignatur og skal bruge en, skal du henvende sig til virksomhedens NemID administrator. Så kan vedkommende bestille en medarbejdersignatur til dig.
Du finder mere information om medarbejdersignatur her
Se privatlivspolitik
Kontakt

Færdselsstyrelsen
Telefon: 72218899
Mandag til torsdag 9.00-14.00, Fredag 9.00-13.00