Spørgsmål og svar
Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Når Erhvervsstyrelsen har modtaget din ansøgning, vil du få tilsendt en kvittering til din digitale postkasse. Har du ikke modtaget en kvittering inden for 24 timer, har du ikke indsendt din ansøgning korrekt. Du skal derfor indsende din ansøgning på ny.
Så snart din ansøgning er færdigbehandlet, vil du modtage et brev i din digitale postkasse. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 7 hverdage, fra du har fået godkendelsesbrevet, til hele beløbet sættes ind på din NemKonto.
Alle ansøgninger behandles i den rækkefølge, som Erhvervsstyrelsen modtager dem. Sagsbehandlingstiden afhænger bl.a. af, om ansøgningen er korrekt udfyldt og dokumenteret, eller om den skal gennemgås nærmere.
Se sagsbehandlingstider på Erhvervsstyrelsens hjemmeside
Sagsbehandlingstiderne opdateres hver uge.
Hvis du ikke ønsker at beholde den udbetalte kompensation, har du mulighed for frivilligt at tilbagebetale kompensationsbeløbet. Anmod om tilbagebetale kompensation