Gå direkte til indhold

Faxe Kommune

Mest anvendte selvbetjeningsløsninger

Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - DP 202H

Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.

AB 345 - Anmodning om udbetaling af løntilskud - pct-sats af lønnen

Virksomheden anvender denne indberetning, når de vil anmode kommunen om udbetaling af løntilskud på en medarbejder. Indberetningen gælder efter lov om aktiv beskæftigelse og tidligere ordninger omkring aktivloven og bistandsloven.

Alle selvbetjeningsløsninger

Viser 10 af 54
  • Adgang til genbrugsplads

    AffaldPlus står for alle genbrugs- og haveaffaldspadser i kommunen. Du kan med fordel tilmelde din virksomhed som pluskunde, hvis du benytter én eller flere af pladserne.

  • Adresseforespørgsel

    Enhver kan få oplysninger om en anden persons adresse, hvis ikke personen har hemmelig adresse (beskyttet).

  • Anmeld rotter

    Virksomheden anvender indberetningen ved anmeldelse af rotter.

  • Anmeldelse af farligt affald

    Alt farligt affald skal anmeldes til kommunen. Kommunen er forpligtet til at have en ordning for ikke-genanvendeligt farligt affald.