Bekendtgørelse om godkendte revisorers og revisionsvirksomheders tilrettelæggelse af arbejdet

Bekendtgørelsen fastsætter nærmere regler om udpegning af revisor og opgaveteam, revisors ansvar for revisionen, dokumentation og overvågning samt om oprettelse af stamkort og opgavearkiv. De væsentligste ændringer er indførelse af regler om, at kravene til tilrettelæggelse af arbejdet ved revisionsopgaver, herunder kravene til stamkort og opgavearkiv, også gælder i forhold til erklæringsopgaver om bæredygtighedsrapportering.

  • Formel titel:

    Bekendtgørelse om godkendte revisorers og revisionsvirksomheders tilrettelæggelse af arbejdet

  • Ikrafttrædelsesdato:

    01/06/2024

  • Ansvarlig myndighed:

    Erhvervsstyrelsen

  • Ministerium:

    Erhvervsministeriet

  • Læs den fulde tekst hos Retsinformation:

    https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2024/519
  • Ovenstående information er kun vejledende. Gældende dokumenter findes i Retsinformation