Nye regler
Bekendtgørelse om godkendte revisorers og revisionsvirksomheders tilrettelæggelse af arbejdet
Bekendtgørelsen fastsætter nærmere regler om udpegning af revisor og opgaveteam, revisors ansvar for revisionen, dokumentation og overvågning samt om oprettelse af stamkort og opgavearkiv. De væsentligste ændringer er indførelse af regler om, at kravene til tilrettelæggelse af arbejdet ved revisionsopgaver, herunder kravene til stamkort og opgavearkiv, også gælder i forhold til erklæringsopgaver om bæredygtighedsrapportering.
Formel titel:
Bekendtgørelse om godkendte revisorers og revisionsvirksomheders tilrettelæggelse af arbejdet
Ikrafttrædelsesdato:
01/06/2024
Ansvarlig myndighed:
Erhvervsstyrelsen
Ministerium:
Erhvervsministeriet
Læs den fulde tekst hos Retsinformation:
https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2024/519Ovenstående information er kun vejledende. Gældende dokumenter findes i Retsinformation