Mest anvendte selvbetjeningsløsninger
Alle selvbetjeningsløsninger
-
AB 401 - Ansøgning om mentorfunktion
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at søge tilskud til mentorfunktion.
-
Adgang til genbrugsplads
Hvis din virksomhed ønsker at bruge genbrugspladserne i den valgte kommune, kan du tilmelde virksomheden her.
-
Anmeld afvigelser i forhold til affaldsordning
Løsningen giver mulighed for at anmelde afvigelser i affaldsordningen. Det kan for eksempel dreje sig om fejl eller afvigelser af afhentningsdato eller spildt affald.
-
Anmeldelse af farligt affald
Alt farligt affald skal anmeldes til kommunen.
-
Anmeldelse og afmelding af olietanke
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at anmelde eller afmelde en olietank.
-
Anmod om ændring af affaldsordning
Her kan du anmode om at få ændret din eksisterende affaldsordning.
-
Anmodning om fritagelse for benyttelsespligten af kommunale affaldsordninger
En virksomhed kan blive fritaget for at deltage i en kommunal affaldsordning, hvis den anvender en anden godkendt renovatør.
-
Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - dp 202H
Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.
-
Anmodning om pensionsoplysninger
Anvendes af kommuner til indhentning af pensionsoplysninger om personer der får eller modtager ydelser fra kommunen
-
Anmodning om udbetaling af løntilskud - procent-sats af lønnen (Fleksjob)
Anvend denne digitale løsning, hvis du som arbejdsgiver ønsker at anmode om udbetaling af løntilskud.