Alle selvbetjeningsløsninger
AB 401 - Ansøgning om mentorfunktion
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at søge tilskud til mentorfunktion.
AB 505 - Anmodning om udbetaling af tilskud til voksenlærling
Brug denne indberetning, hvis du som arbejdsgiver har udbetalt løn til en voksenlærling, til at bede om at få udbetalt tilskud. Det kræver, at der er indgået en aftale.
Anmeld afvigelser i forhold til affaldsordning
Løsningen giver mulighed for at anmelde afvigelser i affaldsordningen. Det kan for eksempel dreje sig om fejl eller afvigelser af afhentningsdato eller spildt affald.
Anmeldelse af farligt affald
Alt farligt affald skal anmeldes til kommunen.
Anmeldelse og afmelding af olietanke
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at anmelde eller afmelde en olietank.
Anmod om ændring af affaldsordning
Her kan du anmode om at få ændret din eksisterende affaldsordning.
Anmodning om fritagelse for benyttelsespligten af kommunale affaldsordninger
En virksomhed kan blive fritaget for at deltage i en kommunal affaldsordning, hvis den anvender en anden godkendt renovatør.
Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - dp 202H
Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.
Anmodning om pensionsoplysninger
Anvendes af kommuner til indhentning af pensionsoplysninger om personer der får eller modtager ydelser fra kommunen
Anmodning om udbetaling af løntilskud - procent-sats af lønnen (Fleksjob)
Anvend denne digitale løsning, hvis du som arbejdsgiver ønsker at anmode om udbetaling af løntilskud.