Alle selvbetjeningsløsninger
Anmeld afvigelser i forhold til affaldsordning
Løsningen giver mulighed for at anmelde afvigelser i affaldsordningen. Det kan for eksempel dreje sig om fejl eller afvigelser af afhentningsdato eller spildt affald.
Anmeld anvendelsesændring af bygninger i landzone
Anvend denne løsning, når du skal anmelde anvendelsesændring af bygninger i landzone efter lov om planlægning § 38, stk. 1 jf. § 37, stk. 1 og 2.
Anmeldelse af landbrugs-, fiskeri- og skovbrugsbyggeri i landzone
Anvend denne løsning, når du skal anmelde landbrugs-, fiskeri- og skovbrugsbyggeri i landzone efter lov om planlægning § 38, stk. 2, jf. § 36, stk. 1, nr. 3 og 4.
Anmeldelse af midlertidig aktivitet
Denne løsning anvendes, når du vil anmelde en midlertidig aktivitet.
Anmeldelse fra autoriseret mester (kloak- og sanitetsarbejde)
Denne indberetning skal bruges af en autoriseret mester ved anmeldelse af kloak- og sanitetsarbejde
Anmeldelse og afmelding af olietanke
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at anmelde eller afmelde en olietank.
Anmeldelsesskema for byggeaffald
Anmeld her, hvis du skal nedrive, renovere eller vedligeholde bygninger eller anlæg og du vil få mere end 1 ton byggeaffald. Anmeld også termoruder, der kan være fra perioden 1950-1977 - uanset mængde. Du skal anmelde før du går i gang med arbejdet.
Anmod om ændring af affaldsordning
Her kan du anmode om at få ændret din eksisterende affaldsordning.
Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - dp 202H
Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.
Anmodning om udbetaling af tilskud til mentorfunktion
Anvend denne digitale løsning, hvis din virksomhed ønsker at anmode om udbetaling af tilskud til mentorfunktion.