Gå direkte til indhold

Allerød Kommune

Mest anvendte selvbetjeningsløsninger

Anmodning om lønrefusion (ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb) - DP 202H

Du skal anvende denne digitale løsning, når du skal anmode om lønrefusion, fordi din sygemeldte medarbejder efter en periode med sygedagpenge er overgået til et jobafklaringsforløb.

AB 345 - Anmodning om udbetaling af løntilskud - pct-sats af lønnen

Virksomheden anvender denne indberetning, når de vil anmode kommunen om udbetaling af løntilskud på en medarbejder. Indberetningen gælder efter lov om aktiv beskæftigelse og tidligere ordninger omkring aktivloven og bistandsloven.

Alle selvbetjeningsløsninger

Viser 10 af 53
  • AB 522 Ansøgning om jobrotation

    Din virksomhed har ret til jobrotationsydelse, når en ansat midlertidigt deltager i uddannelse, og I i uddannelsesperioden ansætter en ledig som vikar.

  • Adresseforespørgsel

    Enhver kan få oplysninger om en anden persons adresse, hvis ikke personen har hemmelig adresse (beskyttet).