Gå direkte til indhold

Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag (AUB)

Overgangen til nye regler

Der gælder nye regler fra 1. januar 2019.

De regler, I læser om her, er de nye regler, der gælder for uddannelser, som starter efter 1. januar 2019. Uanset hvornår I har tilmeldt medarbejderen. Uddannelser, der er startet i 2018, følger de tidligere regler.

Læs om de tidligere regler (nyt vindue)

Er ansøgningen annulleret?

Hvis I har tilmeldt en medarbejder i 2018 til en uddannelse, der starter i 2019, og derfor ikke har udfyldt ansøgningsoplysninger i forbindelse med tilmeldingen, skal I åbne tilmeldingen igen. I finder den i "Mit overblik" på efteruddannelse.dk under "Kommende kurser" eller "Afholdte kurser". Når I har udfyldt ansøgningsoplysningerne, bliver ansøgningen automatisk sendt til AUB, som behandler den, når uddannelsen er slut. Find "Mit overblik" på efteruddannelse.dk (nyt vindue)