Søg lønkompensation for hjemsendte medarbejdere, du ellers ville have afskediget som følge af coronavirus/covid-19 i perioden 30. august til og med 5. november. Ansøgningsfristen er den 24. januar 2021.
Dette skal du bruge:
- Dokumentation for, at din virksomhed er omfattet af forbud mod at holde åbent
- En optælling af medarbejdere, som du forventer at søge lønkompensation for som følge af coronavirus/covid-19 opgjort fra den 8. marts
- En liste, der indeholder CPR-nummer, fulde navn, løn, gennemsnitlige ugentlige timetal og ansættelsesforhold (funktionær, ikke-funktionær eller elev/lærling) for hver medarbejder – evt. indtastet i csv-dokument (se nedenfor)
- Et overblik over den periode, der ønskes kompensation for, hvis denne er individuel for hver enkelt medarbejder, indtastet i csv-dokument (se nedenfor)
- Oplysning om navn, telefonnummer og e-mailadresse på den person, som Erhvervsstyrelsen kan kontakte i forbindelse med ansøgningen.
Søger du lønkompensation for flere end 25 medarbejdere, skal du uploade en liste i CSV-format med følgende oplysninger på hver medarbejder, der søges kompensation for:
- CPR-nummer
- Fulde navn
- Ansættelsesforhold (Funktionær, ikke-funktionær eller elev/lærling)
- Månedsløn
- Beskæftigelsesgrad (Det gennemsnitlige ugentlige timetal)
- Antal dage undtaget.