Gå direkte til indhold

Ustabilitet på Virk

Du kan opleve problemer med at få adgang til indhold på Virk i øjeblikket. Vi arbejder på at få løst det bagvedliggende problem.

AB 294 - Anmeldelse af arbejdsfordeling efter den midlertidige arbejdsfordelingsordning som led i håndteringen af covid-19

Egedal Kommune

Egedal Kommune Skift kommune

Anvendes af arbejdsgivere til at anmelde iværksættelse af midlertidig arbejdsfordelingsordning som led i håndteringen af covid-19.

Dette skal du bruge:
  • Kontaktperson i jeres virksomhed
  • Hvis ordningen ikke omfatter hele virksomheden men en bestemt afdeling eller produktionsenhed skal der angives oplysninger om afdeling/produktionsenhed.
  • Start- og slutdato for arbejdsfordelingsordning
  • Evt. antal ansatte, der deltager i uddannelse med løn under arbejdsfordeling
  • Det samlede antal ansatte, der er omfattet af arbejdsfordelingen
  • Oplysninger om, hvor meget arbejdstiden nedsættes i procent