Indtast adresse
Her kan du anmelde hvis der er fejl i afhentningen af dit affald.
Bemærk, at skraldebilen kører hele dagen. Derfor bør du først anmelde eventuelt manglende afhentning dagen efter den planlagte tømning.
Når du har gennemført hele anmeldelsen, sendes der direkte besked til både Solrød Kommune og renovatøren.
Indtast din adresse i feltet nedenfor.
Hvad drejer henvendelsen sig om?
Hvis du henvender dig om flere forskellige affaldsordninger, skal du oprette en anmeldelse for hver ordning.
Hvis din henvendelse handler om affald generelt, kan den anføres som kommentar under mad/rest.
Fælles ordninger
Du har valgt følgende fraktion/materiel:
Vælg klagepunkt
Vælg typen af afvigelse under klagepunkter.
Uddyb gerne din henvendelse ved skrive en kommentar eller vedhæfte billeder.
Klagepunkter
Supplerende oplysninger
Vedhæft et billede
Filnavn | Aktion |
---|
Kontaktoplysninger
Opsummering
Solrød Kommune eller renovatøren vil nu behandle sagen hurtigst muligt.
Kvittering
Din afvigelse er modtaget.
Dit sagsnummer er:
Tak for din henvendelse vedr. manglende afhentning af affald.
Det videre forløb:
Hvis den manglende afhentning skyldes en fejl fra renovatørens side, og vi har modtaget din anmeldelse inden kl. 10 på en hverdag, kan du forvente at dit affald bliver hentet samme dag. Ellers kan du forvente, at renovatøren henter dit affald den næste hverdag.
Hvis den manglende afhentning fx skyldes overfyldning af beholderen, fejlsortering eller lignende, vil du blive kontaktet af renovatøren. Tjek evt. om der er en seddel på din beholder eller i din postkasse
Hvis der opstår problemer, kan du evt. kontakte vores renovatør på tlf. 70 27 05 50.
Venlig hilsen
Solrød kommune